2013. március 1., péntek

2+1 meglepő reakció

Szeptember 8.

Háth Nathan nem olyasféle sokkhatást keltett amilyenre számítottunk. A felszállás előtt a busz hangszintje inkább egy vidámparkéhoz hasonlított, ezt a nyüzsgést szakítottuk meg Nathannel, és alakítottuk át a buszt a temető hangszínre  Mondanom sem kell hogy mindenki minket bámult ahogy kézen fogva sétálunk a busz közepére, nekem ez nagyon furcsa volt, de Nathanen látszott hogy már megszokta az efféle bánásmódot. Mikor leültünk a helyemre egymás mellé egyszerűen éreztem a többiek tekintetét a hátamon, persze ezt nem hagyhattam szó nélkül, odahajoltam Nathanhez és megkérdeztem:
-Meddig fog ez tartani?
-Háth, egy-két óra és megszoknak.
-Látom te nagyon tapasztalt vagy már ebben
-Volt alkalmam megismerni ezt az érzést, a fiúk közül talán én voltam az aki a legnehezebben szokta meg ezt az egészet, de ha tényleg velem leszel még egy ideig akkor kezdj hozzászokni.
Ezzel a mondattal kapcsolatban olyan feles érzelmeim vannak. Nagyon örülök hogy hosszú távra tervez meg minden, de nagyon nehéz lesz megszoknom ezt az egészet, és még a városban nem is voltunk. Azon viszont komolyan elgondolkoztam hogy mi lesz ha a rajongók nem reagálnak rám jól? Mi lesz ja felváltom Taylor Swiftet a "legutáltabbak" listájának élén? Így visszagondolva talán volt volna jobb dolgom is annál hogy erre gondoljak, mondjuk az hogy Tiffanyt leszedjem a pasimról. Mivel, miközben én a nagyszerű életemről elmélkedtem, megérkezett ő is. Hogy őszinte legyek, nagyon elveszettnek tűnt a csatlósai nélkül, mivel gyakorlatilag senki sem kedveli az iskolában rajtuk kívül, de gyanítom nagyon ők sem. Talán ezért mert rettenetesen a fejébe szállt a "hírnév", a baj csak az hogy ő azt hiszi hogy mindenki majmolja őt, csakhogy nem ezért "népszerű" hanem épp az ellenkezője  de szerinte minden iskolában, sőt szerintem minden osztályban akad egy-egy ilyen beképzelt alak. Tehát mikor felszállt a buszra, rögtön észrevette Nathant, és mivel megvan az általános tudása a zenei téren,  ezért persze rögtön felismerte, és elkezdett engem "szidni" aminek a funkcióját magam sem értem.
-Nah, mi van Stellus, már híresség hasonmásokkal menősködünk? Ez nem menő, hanem inkább gáz.
Mondanom sem kell hogy ezt nem hagyhattam szó nélkül.
-Egy, te engem csak ne becézgess, inkább találj magadnak valami normális becenevet "Tiff". Kettő, majd pont te tudod hogy mi a menő és mi nem. Három, hírességhasonmás? Van neked szemed? Valódi, és lehet leszállni róla.
Nah jó, az utolsó mondatot abban a pillanatban megbántam, amikor kimondtam, mert elég könnyen félreértelmezhető volt, ennek ellenére Nath megértette, sőt szerintem még tetszett is neki, legalábbis a mosoly az arcán erről árulkodott. Mint az is hogy felállt, és Tiffany elé állt:
-Szia! Nathan Sykes vagyok, a The Wanted énekese, gondolom ismersz.
Mondanom sem kell nem csak a célzott személynek kerekedett ki a szeme, istenem imádom ezt a srácot <3. Gondoltam hogy ezzel majd megelégedik Tiffany, de ez nem igazán így volt, sőt ha jobban belegondolok, ez csak rontott a helyzeten. Ilyenkor már teljes csend volt a buszon, mert mindenki a "kis incidenst" figyelte.
-Ooo, drága Nathan, hagyjuk ezt a nyomit, tudom hogy csak fizetett hogy tettesd magad  a barátjának. Nem kell titkolni, gyere, jobban jársz velem.
Első reakcióm fejben: Mi van???? Hogy lehet ennyire egy rohadék ez a csaj??? Ez most miért jó neki??? De, megnyugtatásként ért Nathan  reakciója a történtekre.
-Köszönöm szépen ezt az ajánlatot, sem ma sem holnap nem szeretnék ezzel élni. Én szeretek valakit, és ha balra nézel meg is láthatod.
Egy pillanatra összemosódtak az irányok, és azért imádkoztam hogy én legyek a bal oldalon, szerencsére gyorsan észhez tértem és megerősítettem magamban ezt. Szeret. Kimondta. Olyan boldog érzés futott át az egész testemen hogy sírva a nyakába ugrottam volna és megcsókoltam volna, de a tartásom megálljt parancsolt nekem. Nem szabad meggyengülnöm mások előtt! Stay strong! Az egész történés nem tartott tovább 10 másodpercnél de megállás nélkül ezt hajtogattam magamnak. Ma még legalább százszor lepergett ez az esemény a szemem előtt, és mindnél azt éreztem hogy ez, ez az igazi szerelem. Visszakanyarodva tehát, pont ugyanannyira meglepődött mint én, de legalább továbbállt ezek után. Erica megjelenése előtt még volt egy pár percem elgondolkodnom azon hogy miért is tette, amit tett és hirtelen beugrott. Miért kezdene ki Tiffanny Nathannel? Mondjuk, ki ne kezdene ki vele? Hiszen, mégiscsak egy nemzetközi "sztár", vagy mi. De én tudom hogy ő nem azért tette mert "ő Nathan Sykes a The Wantedból". Directioner létére utálja a TW-t. és itt esett le hogy ismétlődnek a dolgok az életemben. Oviban is pont ugyanez megtörtént. Nah jó, csak tömören, volt egy tök jó barátom Austin, akivel nagyon-nagyon jóban voltunk, és mikor Tiffany ideköltözött rögtön vele barátkozott és teljesen elszakított minket egymástól. A dolgok ismétlődnek. Pasi lopás. Ugyanez van most is, de tudtam hogy Nath nem fogja hagyni magát, ez pedig meg is történt! És bumm.... A nagy elmélkedésemet félbeszakította Erica hirtelen megjelenése, és csak azt reméltem hogy lazább reakciója lesz mint Tiffannynak volt. Háth, nem tudom hogy ezt nevezhetem-e lazábbnak, mert míg Tiffanny reakciója felháborító volt, Ericáé inkább egy kicsit "természetellenes" volt.
-Jó reggelt emberek! Milyen szép napunk van!
-Jó reggelt!- köszönt vissza a busz egy emberként, beleértve Nathant is
-Szent isten! Emberek! Stella pasival van! Hoppá!- ordibálta Erica
-És nem is akárkivel!- dobta be flegmán Tiffanny
-Ó, maradj már, ennyi nem volt elég?- lőttem le az ostoba dumáját
-Nah, nem mutatod be a barátod nekünk?
Nem kellet, mivel Nathan bemutatkozott magától.
-Szia! Nathan Sykes vagyok, a The Wanted énekese, de lehet ismersz.
Mondanom sem kell hogy tátva maradt a szája, onnantól egy szót sem mert szólni! Sőt teljesen ellentétesen kezdett el viselkedni, és érzem miért. Egyszerűen felismerte a Nathanben rejlő lehetőségeket és megragadta. Nem is olyan hülye, mint hittük. Tudta hogy ha Nathan közelébe kerül előbb-utóbb valaki felfigyel rá, szerintem nem igazán van tisztában a hírnév következményeivel. Én pont ezt akarom elkerülni, szóval nagyon furcsa hogy ő erre vágyik, de tőle nem igazán lehet mást várni. Most, hogy Ericán is túl voltunk így a két nehéz ponton túl estünk. Legalábbis azt hittem, mivel legmerészebb álmaimban sem gondoltam hogy Carol képes megkérni Nathant egy szívességre, úgy hogy egy órája sem ismerik egymást.


Nos, történt egy kis változás, amit gondolom rögtön észrevettetek. Még mindig megmarad a dátumozás, de egy napot is több darabba vágok, és címet adok nekik, hogy, igazán gonoszan, valami izgivel tudjam befejezni.
Remélem nem vette el a kedveteket az olvasástól, ez a nagy szünet! És nagyon szépen szeretném megköszönni a 2400 látogatót! IMÁDLAK TITEKET! ♥
Szeretném megköszönni Kingának hogy az ichlet-manó elküldésével segített nekem ebben a részben, ezért ezt most neki ajánlom! ♥ :))
Ha már elolvastad hagyj kommentet is! ;) Köszi!

4 megjegyzés:

  1. Megzaballak<3 bazi cuki vagy,koszonom.Es az ichletmanorol jut eszembe holnapra szuksegem lenne ra szoval mar most kuldheted is:) nagyon jo lett es FOLYTATAST AZONNAL!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 <3 Már el is indult ;) megpróbálok sietni a kövivel :)

      Törlés
  2. Végreee! Mennyire vártam már :D és most már hozhatod is a kövit! Szupi lett!! :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) Háth gondoltam, mert minden nap mondtad <3 megpróbálok sietni :)) köszcsi :*

      Törlés