2013. január 5., szombat

Szeptember 5.

Szeptember 5.

Örülök hogy a naplómat megtaláltam! Óriási kupi van a szobámban! Szétszedtem mindent, mert rengeteg mindent be kellett pakolnom az útra. Mivel, lehet kint is maradok! És ugye egy átköltözés nem kis pakolással jár. Ma osztályfőnök összeterelgetett minket hogy megbeszéljük az utat. Mikor bementem a terembe már mindenki ott volt aki jön. Tehát a lista így néz ki: Én, Dina, Mabel (Carol :D), Erica, Tifanny, Emma, Lindsay, Nick, Dave, Heather, Alexis, Izzy, és nagy meglepetésemre csak egyetlen ismeretlen arc volt az igazgatóiban. Remek, jó kis csapat vagyunk! Én, LB-m, sulis LB-m, 1-es számú ellenségem a suliban, egy 1D fan!!!!!!!!, Két jófej csaj, ex-szerelmem (Nick, igen ez nem vicc, a TW mániám előtt elérhető embereket is szerettem!), egy srác akivel meg-meg vagyok, Dina sulis LB-je (Heather), meg még két rendes csaj a másik osztályból akik igazából egymáshoz kötődnek :D és az "ismeretlen csaj". Osztályfőnök a szánkba rágta mit kell bepakolni, hova megyünk stb... Még mielőtt elmentem volna a "megbeszélésre" beszéltem a barátommal, még mindig olyan furcsán jó Nathant így nevezni!
-Stelaaaaa! Szabaddá tettem a jövő hetem így veletek megyek mindenhova! :) ♥
-Awww... Szivem, szeretlek ♥♥
-Még meg kell kérdeznem osztályfőnököt hogy jöhetsz-e a mi buszunkkal!
-Oksi! Áhhh, olyan jó lesz végre élőben látni
Komolyan? Ő örül neki hogy láthat? Én fogok először találkozni egy olyan emberrel akit több mint 1 éve imádok! És pont ő izgul?
-Tudom :) Már alig várom ♥ De még pakolnom kell :/ szia :) ♥
-Sziaaa :)
Ezért megkérdeztem osztályfőnököt hogy esetleg pár nap Nathan velünk jöhetne-e, és nagyon jól esett az "Igen" válasz.
Mikor kiléptünk a teremből az "ismeretlen csaj" levette a kabátját és elém tárult a TW-s pólója, rögtön odaszaladtam hozzá. Kiderült hogy Katie a neve és nagyon jó fej, TW fan! Mindig jó érzés hasonló fanokkal találkozni. Már majdnem üres a szobám, minden be van pakolva. 3,2,1, London itt jövünk ;)


Szerkesztői megjegyzés:
Ez a rész kicsit rövid lett, de a következő részek ígérem kicsit hosszabbak lesznek! De azért remélem tetszik. Várom a kritikákat kommentben! ;)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem!Hamar a következő részt! :D

    VálaszTörlés
  2. Ha nem sietsz az uj resszel bajban leszel! :D amugy meg alig varom , hogy talalkozzanak :D *-*

    VálaszTörlés
  3. azonnal kérem az új rész mert ha nem olvashatom meghalok:DDD még ma tegyél fel kérlek új részt!!!

    VálaszTörlés