2013. január 3., csütörtök

Szeptember 4.

Szeptember 4.

Már két napja hogy a Nathan Sykes a TW-ből a pasim! Még most sem hiszem el! Ő is szeret! Pedig még nem is találkoztunk! Huhh... nyugi, nyugi. Szerintem az izgalomba az is belejátszik hogy HOLNAPUTÁN INDULOK LONDONBA!! Ezt sem hiszem el! Nos hogy hogy is megyek Londonba? Szóval, az évfolyamomból kiválasztottak 12 tanulót akinek lehetősége van kijutni Londonba, és ha jól boldogulnak 2 hét alatt odakint, akkor lehetőséget kapnak hogy kint fejezzék be az évet. Benne vagyok a 12 tanulóban!!!! Továbbá ott van még, Mabel, Erica, Én, Tiffany, két jófej osztálytársam Emma és Lindsay, meg még 6 csaj, legalábbis én csak ennyit tudok. Találkozok Nathannel. Nem is hiszem el! Mikor a suliban megtudtam, nem is anya volt az első akinek elmondtam hanem Nathan. Felrohantam és ráírtam:
-Nathan, holnapután remélem Londonban vagy mert megyek hozzád! ♥
-Mi?? Jössz?? óóó Szivem lehet hogy látlak élőben :$
-Nah akkor holnapután Londonban vagy?
-Szerintem igen :D
-Szupcsi, majd dobok egy üzit hogy hova gyere!
-Oki :D
-Nah de megyek! :* szia
-Szia! :) Szeretlek ♥
-Awww, én is ♥
Nah, két napja még legmerészebb álmom volt hogy Nathan ilyeneket írjon nekem, most meg puff! :D
Nos, mivel még anyu sem tudja a nagy hírt ezért elmondtam neki is.
-ANYAAAA!
-Igen?
-Képzeld holnapután megyek Londonba!
-Hova?? Micsoda??
-Osztályfőnök kiválasztott  hogy menjek Londonba és ha jól boldogulok ott is maradhatok!
-Micsoda? Szó sem lehet róla!
-De anya, ez egy életre szóló lehetőség lenne!
-Esetleg meggondolom! De beszélnem osztályfőnököddel erről!
-Rendben!
Ekkor megszólalt a telefonom, a vonal másik végén Dina kiáltott bele egy "Azonnal gyere át"-ot. Átmentem hozzá, mert még azt sem tudja hogy Nathannel járok, így kicsit le van maradva, és fel kellett világosítanom őt a dolgokról. Beléptem az ajtón és kiabáltam neki:
-Dinaaaaaaa
-Stellaaaaa, el sem hiszem mi történt! Megyek Londonba!!!
-Te is jössz?
-Te is?? Úristem!! Életem legjobb két hete lesz!
-És most gyere be -karolt belém- mutatnom kell egy szomorú dolgot.
-Mi van?? Úristen!
-Csak gyere!
Ekkor berángatott a szobába, és megmutatta a mai Wanted Wednesday videót, ami teljesen kiment a fejemből megnézni!Egyszer csak megállította, és mondta:
-Készem állsz?
-Készen!
Mikor újra elindította egy Jay-Nathan párbeszédet tárt fel:
-Nathan! Mizu? Mit csinálsz?
-Jay, most épp a barátnőmmel beszélek nyugodj le!
-Van barátnőd?
-Van képzeld el!
-OMG! Ez ugye nem komoly?
-Dehogynem! Imádom őt!
-Nemhiszem el hogy hamarabb becsajoztál mint én!
-Én meg elhiszem
Te jó isten! Benne vagyok az egyik WW videóban!!! Fel sem foghatom!
Dina szomorúan nézett rám,
-Nos, Nathannek barátnője van
-Tudom!
-Honnan??
-Háth, jobb lesz ha elmondom!
-Mi a francot?
-Én vagyok az!
-Hahhaha, csak szivatsz!
-Nem, olvasd el!
És megnyitottam a tegnapelőtti beszélgetésemet Nathannel, mikor elolvasta kikerekedett szemekkel nézett rám.  És szinte sikította:
-Úristen a legjobb barátnőm pasija egy szupersztár!
-Azért nem akkora nagy dolog, sőt titok!
-Miért titkolod ugyan el?
-Őszintén, te első látásra elhitted?
-Háth ha nem a saját szememmel olvasom el , akkor nem hiszem el!
-Pontosan ez az!
-Értem már, te Nathannek sem akarsz rosszat! Tisztában vagyok vele!
-Így van, és köszi a megértést!
-Nincsmit csajszi!
-Nah és most beszéljünk az útról!
A nap további részében egy listát állítottunk össze a becsomagolni valókról. És teljesen beleéltük magunkat abba hogy a találkozunk a TW-vel. Istenem, csak anya engedje meg hogy elmenjek!



Szerkesztői megjegyzés:

Köszönöm hogy olvassátok a blogom! :) Nagyon sokat jelent nekem! Boldog új évet mindenkinek! Remélem idén is velem tartotok! ;) ♥

4 megjegyzés:

  1. :)) nagyon ügyes vagy! csak kár hogy kicsit rövid lett:(( várom nagyon a folytatást ! sieeessss!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez alap h. veled leszünk :) <3 siess a kövivel.! (: :$

    VálaszTörlés