2013. január 15., kedd

Szeptember 7.

Szeptember 7.

Az esetleg lehet hogy ez volt életem legeslegjobb napja?? Áááááá még most sem tudom elhinni! Letörölhetetlen mosoly van arcomon. Tehát ma hajnalban a következő mondatra ébredtünk: "Nos, egy éjszakai megállót tartunk, most 3:50 van, de 4 órára mindenki legyen a buszban!". Ezúton is szeretném megköszönni az idegenvezetőnek ezt a csodálatok éjszakai kitérőt, ami egy kicsit sem esett jól! Kibújtam a hálózsákból, felkaptam a cipőmet és kimásztam a buszból. Elég volt kilépnem a buszból, megcsapott a hideg szellő, ami egy picit legalább felébresztett. Nagy nehezen megtaláltuk a mosdót is, aztán bementünk a benzinkútra, ahová majdnem sikítással léptem be, mikor a következő csapta meg a fülemet "Becouse some days, stay gold forever...." egyszerűen ez felébresztett a benzinkúton tomboltuk végig az egészet Katievel. Visszamentünk a buszba, ahol már éppen kapcsoltam volna be az elalvásomhoz elengedhetetlen zenét amikor Katie fordult oda hozzám.
-Te, engem a Gold Forever totál felébresztett
-Ismerős, én is imádom ezt a számot!
-Vissza tudsz aludni?
-Nem gondolom, pedig nagyon fáradt vagyok!
-Én sem! Melléd ülhetek?
-Persze! Gyere!
Eltúrtam a cuccom az útból és Katie leült mellém.
-Egyébként nem volt nagyon alkalmunk beszélgetni! De gyakorlatilag mivel láttad a TW-s pólóm, ezért a legfontosabb dolgot már tudod is rólam! Még annyit hogy nagy Nathan fan vagyok!
-Nekem is ez a legfontosabb jellemzőm, és egyértelműen én is Nathanre szavazok!
Miért is mondtam volna akárki mást? Mondjuk kicsit fura volt egy másik csajtól hallani hogy rajong a pasimért. Majdnem automatikusan jött belőlem a szokásos "Ő az enyém!" duma, de visszafogtam magam, mert elég ha ma a nagy találkozásunkkor megtudja mindenki.
Tök jót beszélgettünk, azt hiszem egy fél órán keresztül, de közben is már majdnem elaludtam. A reggeli megállóig pedig fel sem keltem. És mire kelek? Carol fésülködik! Naponta megteszi vagy 14szer ami engem egy picit idegesít, de ha így érzi jól magát akkor csinálja csak! De azért nem hagyhattam szó nélkül:
-Nah, ez az első látványom? Tényleg Mabel? Tényleg?
-Jólvan na, Dipper ! Bármikor befuthat egy jó pasi!
Ez a Mabel-Dipper nevek már kezdenek az őrületbe kergetni! De őszintén jó érzés hogy nem kell ilyen ügyben aggódnom, mert foglalt vagyok, méghozzá egy világhírű srác a pasim, aki imád. Főnyeremény!
Körülbelül délben odaértünk a Csalagúthoz is, ami nagy csalódást okozott nekem. Annak ellenére hogy mekkora nagy számnak állították be, semmi extra az egész! A busz betolatott egy vonatba, bementünk egy alagútba, ahol koromsötét volt, és minél tovább mentünk, annál jobban be volt dugulva a fülünk a nyomás miatt. Talán ez volt a legbosszantóbb tényező az egészben, de túléltük. Mikor beértünk Angliába, akkor realizálódott bennem, hogy találkozni fogok Nathannel és minél többet utazunk, annál közelebb vagyok hozzá. Megálltunk egy bevásárlóközpontban, rendbe szedtük magunkat és vásárolgattunk egy kicsit, majd a csomagunkból kivehettünk ruhát arra a napra, azt felvettük és tanárnő elmondta a napi programot.
-A mai nap főleg a lányoknak lesz izgalmas, ugyanis ma még nem a történelmi látványosságokkal untatunk titeket hanem egy nagy utcába megyünk vásárolni.
-Az Oxford Street-re?
-Az majd kicsit később, ez egy kisebb utca, de jó sok bolttal.
Megkérdeztem azért hogy próbálja behatárolni, mert Nathannek úgy adom meg a címet. Nath persze rögtön ráismert és azt mondta hogy odajön, a nagy sarki épület elé, amit nem lehet nem észrevenni. Mikor odaértünk görcsbe állt a gyomrom. Tanárnő megmondta mikorra jöjjünk vissza és elengedett minket. Ekkor már láttam az épületet, és mindenkit ellökve nagy lendülettel indultam meg felé. És megláttam. Ott állt előttem teljes életnagyságban. A látványától egyszerűen megbénultam, nagyon "elegánsan" volt felöltözve. A hajába legszívesebben beletúrtam volna annyira tetszett. Éppen a telefonjával babrált mikor odaértem de mikor felnézett rám, akkor vettem észre a laza de gyönyörű tekintetét. Amitől legszívesebben elolvadtam volna.

Mint aki lefagyott úgy álltam előtte. Szerencsére ő is megismert engem és sokkal kezdeményezőbb volt mint én. Odajött hozzám és rögtön megszólított.
-Szia! Stella ugye?
-Szia Nathan! Igen! Nahát, élőben teljesen más vagy mint kamerán.
-Háth igen, az az otthoni Nathan ez meg a városi. Gyönyörű vagy!
-Ez nagyon kedves tőled.
Ekkor éreztem azt hogy odarohanok és megcsókolom, mert alig bírtam magammal. Két lépéssel közelebb mentem hozzá,. Ekkor megfogta a kezem, magához rántott, belenézett a szemebe és megcsókolt.Teljesen úgy éreztem magam mint egy filmben, még a lábam is majdnem felemeltem. Ekkor azt éreztem hogy valaki az arcomat simogatja és fogja a kezem. És BUMM, felébredtem és megláttam Nathant amint felém hajolt és aggódva kérdezte:
-Jól vagy?
-Miért? Mi történt?
-Háth, idejöttem hozzád és te meg köszöntél és elájultál, még szerencse hogy el tudtalak kapni.
MI?? Az egész romantikus csók életem szerelmével egy agyrázkódás következménye volt? Mondjuk, mire számítottam. Ilyen a való életben nem szokott velem történni. Ekkor felültem az aszfalton.
-Jézusom! Remek első benyomást tettem.
-Első benyomásnak legalább megmenthettelek egy agyrázkódástól...
-Amit nagyon köszönök.
-Én megteszek mindent azért akit szeretek, ez legyen a legkevesebb
Önkéntelenül is elmosolyodtam, még mindig így lassan egy hét után is furcsa hogy hogy tényleg van pasim aki egy szupersztár és folyton azt hajtogatja hogy szeret. Ekkor jöttem rá hogy lehet fel kéne kelni London zsúfolt utcáin vagyok, én meg az aszfalton fekszek! Feltápászkodtam és megpróbáltam nem nagyon gáznak látszani.
-Ez nagyon kedves tőled!
-Ugyan már, semmiség.
-Nos, nagyon örülök hogy megmenthettelek meg minden, de a legnagyobb gond az hogy mennem kell, de mindenképpen találkozni akartam veled.
-Ennek én sem örülök, de ha menned kell.
-Igen, épp klipet forgatunk a közelben, most pont olyan részt vesznek ahol nem vagyok, de Jay írta hogy nemsokára a szólóm felvétele jön!
-Ha menned kell, menj!
-Nem tehetek mást, majd még beszélünk ma!
-Rendben szívem
-Szia! Szeretlek!
-Én is szia!
Nem mondhatom hogy jó érzés volt látni őt eltávolodni tőlem a tömegben. A nap többi részét vásárlással és a szállás elfoglalásával töltöttük. Még Nathan nem hívott, de reménykedek. Nem tudhatom a holnap mit hoz! Mindenesetre nagyon jó napom volt, így hogy találkoztam vele és ráadásul senki még csak nem is vett észre minket a csoportból. És csörög is a telefonom! Mentem! ;) Welcome London! ♥



Szerkesztői megjegyzés:
Sziasztok!
Bocsánat hogy nem igazán tudtam az elmúlt héten írni, de nagyon elfoglalt voltam. Cserébe viszont ez a rész hosszabb lett mint az eddigiek. Remélem mindenkinek tetszik, és ne felejtsetek el kommentet hagyni! A héten átléptem az 1000 megtekintést ami szintén nagyon jól esett!
Köszönöm nektek hogy erőt adtok a folytatáshoz! ♥

4 megjegyzés: