2013. január 7., hétfő

Szeptember 6.

Szeptember 6.

Sokat nem tudok írni, itt vagyok egy francia benzinkúton szóval sietek. Igen, reggel elindultunk minden oké volt, anya természetesen könnyek között vált el tőlem. Egyébként nagyon ideges voltam mikor felültünk a buszra, mert még nem tudtam hogy ki mellett fogok ülni. De mint nagy szerencsémre kiderült mindenki egyedül ül mert van elég hely mivel 15 embernek egy nagy buszt küldtek, ami abból a szempontból jó hogy kényelmesen leszünk éjszaka. Igen, sajnos a buszon fogjuk tölteni az éjszakát, szóval vinni kellet hálózsákot is. Mikor felszálltam már volt egy foglalt helyem. Mögöttem Carol ült, előttem Katie, a párhuzamos soron mellettem pedig Dina. Rengeteget dumáltunk, kajáltunk az úton, tehát nagyon jól éreztük magunkat. Egészen az egyik megállóig. Ahol Nick jött oda hozzám amikor bementem egy benzinkútra Skittlest venni.
-Szia Stella!
-Szia Nick! Mizu?
-Nincs semmi. Beszélhetnénk?
-Persze, mondd!
Kicsit feszült volt a hangulat, de végül is kibökte hogy miről akar velem beszélni
-Nah figyelj, nem is húzom a dolgot
-Oké, de mit?
-Azt szeretném elmondani hogy még mindig szeretlek, és tudni szeretném van-e még esély arra hogy... te meg én..
-Értem mire gondolsz, de figyelj.....
De a mondatot már nem tudtam befejezni, mert abban a pillanatban belépett Katie az ajtón, majd kikiabált az ajtón hogy
"Megvannak!!"
Majd hozzánk fordult és elkezdett minket sürgetni.
-Gyertek már, mindenki rátok vár! Stella ha nem jössz akkor "Im gonna loose my mind"
Mikor felhozta ezt a TW-s vonatkozást rögtön kicsit boldogabb lettem, már majdnem Nick is kiment az eszemből.
-Pillanat és megyünk!
Éppen elindultam volna, de Nick a karomnál fogva visszarántott.
-És mi lesz a "dologgal?
-Én szívesen megbeszéltem, de mennünk kell!
-Nah jó, kb 10-kor odamegyek hozzád, ha már mindenki elaludt és megbeszéljük.
-Rendben, csak menjünk már!
Visszaszálltunk a buszra, de nagyon ideges voltam, ami Dinának is feltűnt. Rá is kérdezett.
-Stella mi a baj?
-Öööööö, lényegtelen, majd megbeszéljük!
-Ugye nem "Tudod kivel" van gond?
-Nem, Voldemortnak köze sincs hozzá!
-Te bolond vagy Na..
-Psssz, ne mondd, itt van Erica is!
-Bocsi! De tudod mire gondoltam.
-Persze! Nem, semmi gond nincs N-el.
-Akkor oké!
-Biztos nincs semmi gáz?
-Jól vagyok köszi!
-Akkor rendben!
Mondanom sem kell hogy semmi sem volt rendben. Nagyon kínosan éreztem magam. Ezért nem tudtam mást sem csinálni 10 óráig csak TW-t hallgattam és gondolkoztam. Mikor eljött a bűvös 10 óra. És a sátán (Erica) is elaludt, Nick tényleg odajött hozzám és fel kellett világosítanom a helyzetről.
-Nah figyu, te tényleg rendes srác vagy és tényleg jó volt járni veled, de én már nem szeretlek. Sőt már valaki mással járok.
-Értem én, semmi baj.
-Szertném ha emiatt tényleg nem haragudnál rám.
-Nem haragszom, csak felmértem az esélyeket, de ezek szerint ilyenek nincsennek. Semmi gáz!
-Örlök hogy nem zaklatott fel nagyon a dolog, azért szeretném ha még barátok maradhatnánk.
-A barátságunkat egy ilyen dolog nem teheti tönkre.
-Ennek örülöd, de itt lenne az idő pihenni mert nagy nap áll előttünk.
-Rendben, jó éjszakát!
-Köszi, neked is! Szia!
-Szia!
Mikor Nick a helyére ment, Dina a másik sorból küldött egy mosolyt és egy "Következő megállónál ezt tudni akarom" nézést. Mikor megálltunk itt, Dina rögtön odaszaladt hozzám.
-Nah, mit akart?
-Újrakezdeni.
-OMG, mondd hogy nemet mondtál!
-Milyen kérdés ez? Még szép hogy nemet mondtam! Nem csalnám meg Nathant!
-Akkor ok, mondott még valamit?
-Nem!
Most pedig gyorsan le kellett írnom ezt, mert képtelen lennék magamban tartani. De máris mennem kell! Átélve Franciaország szépségét, Bonjour! :P

Szerkesztői megjegyzés:
Nyugalom, nemsokára itt a várva várt találkozás. Addigis kommenteljetek :) Sietek a kővetkezővel ;)

6 megjegyzés:

  1. Hipergyorsan siess az ujjal mert imadoooom!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem minél hamarabb fel tudom tenni :-) Nagyon örülök hogy tetszik! <3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó:) Siess a következő résszel!! <3

    VálaszTörlés
  4. Új részt követelek.! :) nagyon jó lett ;) <3

    VálaszTörlés