2013. január 26., szombat

Szeptember 8.

Szeptember 8.

Tegnap Nathan vagy 500szor elmondta mennyire sajnálja hogy mennie kellet, de nagyon sürgős volt, és megérte! Ezen kívül megbeszéltük hogy hatkor ott van nálunk a szállásnál. Mivel még csak 19 ezért nincsen jogsija szóval gőzöm sem volt hogy hogyan fog idejönni, bár úgy voltam vele hogy az már az ő dolga. Reggel egy negyed órával hamarabb éppen kiértem a buszhoz full kómásan, mikor valaki hátulról befogta a szemem és hozzám szólt. A hangjából csak annyit tudtam leszűrni hogy fiú, ha egy órával később történik ez az egész akkor tuti megismerem ezt az angyali hangot.
-Jó reggelt. Nah ki vagyok?
-Neked is. Nem tudom, de  remélem van nálad kávé!
Ekkor kaptam egy puszit a nyakamra, és az eddig idegen elém lépett. Háth igen, erre miért nem gondoltam?
-Sziaaa. Tudom hogy még csak egyszer találkoztunk élőben, de azért reménykedtem megismersz.
-Ohh, Nath szívem, ilyenkor örülök hogyha a saját nevemet tudom.
-Oh, akkor had mutatkozzak be a nevem...
Kezdte volna viccesen, de sajnos a mondatot nem ő fejezte be, hanem a felénk futó Katie ordítva.
-NATHAN SYKES!
Nah, már csak ez hiányzott! Bár tőle más reakcióra nem is számítottam. Kezdhetek magyarázkodni és totális közröhej tárgyává tenni magam hogy két hónapon keresztül nem tudtam Nathan valódi kilétéről. De Katie egy másodpercet sem hagyott megszólalni. Mivel úgy láttam Nathan uralja a helyzetet ezért nem is nagyon avatkoztam bele csak hagytam hogy a dolgok megtörténjenek. De annyira elkalandozott a figyelmem hogy eltelt olyan 3-4 perc mire észrevettem hogy egy napszemüveges srác integet nekem egy bazinagy fekete kocsiból amivel valószínűleg Nath érkezett. Mikor mégis észrevettem, gyorsan elslisszantam Nath mellett és az integető emberhez siettem, aki nem más volt mint Jay. Mikor megláttam hogy ő az, hatalmasra nyílt a szemem, de próbáltam nyugodtnak tűnni miközben egy cseppet sem voltam az, sőt! Jay gyorsan odasúgta:
-Pattanj be hátra!
-De a busszal megyünk.
-Tudom de szállj már be!
-Nyugi, szállok!
Mikor kinyitottam a kocsi hátsó ajtaját, nagy meglepetésben volt részem, amire szintén számíthattam volna. Mivel mikor bepattantam magam mellet egy magas, és mosolygós fiút pillantottam meg, aki nem volt más mint Siva. Ekkor már sejtettem hogyha előre nézek akkor meg fogom pillantani a hiányzó tagokat. Így is lett, mikor becsaptam az ajtót magam mögött természetesen Maxel és Tommal találtam szembe magam. Nem is kell mondanom hogy sikítani tudtam volna örömömben, de a mégiscsak tartanom kellet magam a pasim legjobb haverjai előtt. Ezért inkább bemutatkoztam.
-Sziasztok! Stella vagyok, de gondolom ezt már tudjátok. Örülök hogy megismerhetlek titeket.
-Jesszus, Nath kifogott egy jó csajt!- vágott közbe Jay.
-Öööö, ezt most bóknak veszem -zártam le ezzel a témát
-Igen, és ezzel tökéletesen megismerted Jayt. Nagyon jóba vannak Nathannel és tud róla mindent, és nagyon örül hogy Nath talált magának csajt.- magyarázkodott Max- Igaz Jaybird?
-Igaz. Innen a Jaythan kifejezés is.- nevetett Jay
-JAYTHAN FOREVER!-ordította Tom.
Be kell valljam az én arcomra is mosoly ült a Jaythanes "poén" után. De Siva értelmes útra terelte a beszélgetést.
-Szóval, most hogy a fiúk kitombolták magukat, így rá is térhetünk a témára.
Itt, be kell valljam egy kicsit megijedtem, mert nem gondoltam hogy céllal akarnak velem beszélni.
-Szóval, akármilyen hülyén is hangzik, tudni akarjuk hogy mik is a szándékaid Nathanel!- tolmácsolt Max
-Hé, srácok lassítsunk! Nem tudtam hogy kihallgatás van!
-Ez nem kihallgatás! Egyszerűen csak tudni szeretnénk!- szakított félbe Max
-Tudom hogy nagyon jó haverok vagytok, de azért még nem kellene kibeszélni a háta mögött, már nem azért!
-Én megmondtam hogy ez hülye ötlet!-kiabált Jay a vezetőfülkéből, és ebből ki is derült ki is Nath legjobb barátja és hogy ki áll ki mellette a legjobban!
-Jay mond valamit! Tudom hogy ő a legfiatalabb, de azért még nincs szüksége ilyesféle apafigurákra, megvan ő egyedül is! Szerintem inkább jobban jobban jönne neki támogató barátok!
-Figyu, teljesen félreértesz bennünket! Áá, a vita soha nem szerepelt az erősségeim között! Mondd már el inkább te Seev!- dobta át a felelősséget Max
-Szóval, figyelj Stella, mi nem faggatni akarunk téged, inkább csak nagyon aggódunk Nathan miatt! Mivel pontosan emiatt ugrott egy nagy fellépésünk tavaly, mert szakított vele az ex-barátnője! Ő egy nagyon érzelmes fiú, akármennyire nem tűnik annak. És nagyon megviselte a szakítás. Mi csak nem akarjuk kitenni ennek megint! Igaz, abból a szakításból klassz dalok születtek, de egyáltalán nem annyira fontossal a dalok mint Nathan jólléte! És ha csak kihasználod, akkor jobb lenne ha még most megtennéd hogy szakítasz vele, mintha majd akkor tennéd lapátra, amikor már tényleg elmélyül a kapcsolatotok. Már most fülig szerelmes beléd, mi lesz majd olyan 2 hónap múlva!
Siva "monológja" egyrészről könnyet csalt az arcomra, mert megmutatta hogy milyen szoros kapcsolat van köztük és hogy mennyire törődnek a másikkal és aggódnak egymásért. Másrészről pedig megdöbbentett, jó értelemben, mert megtudtam hogy Nathan egy nagyon érzelmes és romantikus fiú és hogy mennyire szeret. Legszívesebben kirohantam volna az autóból és egy hatalmas sírós ölelést adtam volna az én kis fiúcskámnak, de Jay következő mondata teljes mértékben megtiltotta ezt nekem:
-De nem igazán szeretnénk hogy Nathnek mesélj erről az egész beszélgetésről, ugyanis ő nagyon úgy érzi hogy tényleg "Baby Nath"-ként kezelnénk, pedig csak aggódunk érte!
- Ezt teljesen megértem, nem beszélek neki erről becsszó! És meglep hogy ennyire törődtök vele, igazi barátok vagytok, de semmiféle rossz szándékom nincs a Nathannel, ráadásul én is nagyon szeretem tehát megnyugodhattok!
-Ennek nagyon örülünk, köszi bla, bla, de induljunk már!- vágta el beszélgetésünket Tom, aki megmutatta ezáltal érzéketlen oldalát, amit Jay meg is jegyzett
-Bla, bla akkor most talán beszéljünk arról hogy Tom mennyire bunkó tud lenni ilyen helyzetekben, de szerintem ha ennél a témánál maradunk akkor nem sértünk meg egy embert sem!
Tom reakciója sem volt valami boldog:
-Oooo, hallgass már, nekem kedvem sem volt ide jönni! Dobjuk ki ezt a csajt aztán húzzunk!
Nah, eddig tűrtem, de itt aztán totálisan betelt a pohár!
-Nah ide figyelt Tom! Egy, én nem csak egy "csaj" vagyok, hanem Nathan barátnője és éppen az ő érdekében beszélünk. Most nem érdekel hogy szorít a bugyid, de ezt meg kell beszélni és nem értem hogy miért nem tudod normálisan kezelni ezt a dolgot mint a többiek!
Nah ekkor nem csak Tomnak de a többieknek is kikerekedett a szemük! Azért Jay tekintetében láttam hogy tetszett neki hogy nem féltem beszólni Tomnak. És ezt a következő mondata is igazolta:
-Belevaló csaj, ez igen Stella! Csapj bele!
Felkeltem és odatartottam a kezem Jaynek egy pacsi erejéig. Tom reakciója az elhangzottakra csak ezután következett, mert úgy érzem eddig semmit sem tudott mondani, de a szeméből viszont az látszott hogy inkább le akarta zárni a témát, mivel belátta hogy igazam volt, és valami ésszerű de mégsem sértő kifogáson gondolkodott. Végülis ennyire telt neki:
-Jól van már! Kelseynek fotózása van és nem akarom lekésni! Bocs már!
-Dolog megbocsájtva. De akármennyire jó is veletek cseverészni, ami ugye Nathan szemében nem történt meg! De aggaszt hogy csak úgy szó nélkül otthagytam, és tuti már keres. Szóval mennem kéne.
-Jah, de ezt vidd utána!- nyomta Max a kezembe Nathan táskáját.
-Okés! Öröm volt megismerni titeket skacok!
-Mi is örülünk!- mondta Siva
És kórusban zúgtak nekem egy "Szia"-t. Ekkor Jay egy "Hozzám még gyere ide" tekintet sugallt nekem, amit én sikeresen fogadtam és egy igenlő választ küldtem neki. Mikor kiszálltam oda is mentem hozzá, ő addigra kiszállt, úgy hogy az ülőtérben lévő fiúk észre ne vegyék, nagyon meglepő dolgot mondott nekem, amire még csak nem is számítottam.
-Stella, nagyon aranyos lány vagy és ahogy beszóltál Tomnak az briliáns volt! Szerintem mi jó haverok lehetnénk!
-Ööööö, köszi. Talán Nathan majd közelebb hoz minket egymáshoz
-Nagyon szerencsés hogy ilyen barátnője van! Úgy érzem te is komolyat akarsz tőle ami klassz, mert ő is. Mindig azt mondta hogy ő nem barátnőt keres hanem azt aki kiegészíti, aki megérti, és te totálian ilyen vagy neki. Én már csak tudom mert nagyon közel állunk egymáshoz.
Ebből a pár mondatból egyértelműen le tudtam szűrni hogy rettenetesen irigyli Nathant hogy ilyen barátnője van mint én. Akármilyen beképzelten is hangzik ez a mondatom, de így van! Ezt meg is mertem neki említeni.
-Figyu Jay, ne magyarázkodj! Tudom hogy te is nagyon vágysz egy barátnőre! Figyelj, vannak szép barátnőim...
-Kedves vagy, de... -kezdett elkalandozni a tekintete, és ezt nem tudtam annyiban hagyni, úgyhogy kicsit viccesre vettem a figurát
-Mmm, oké. Vannak csúnya barátnőim, azok is beszervezhetőek.
Láttam hogy ezzel a mondatommal mosolyt csaltam az arcára.
-Nagyon kedves vagy, majd meggondolom!- mondta egy hatalmas hálás-mosollyal az arcán. És hálából meg is ölelt.
-Igazán nincs mit! Mi "barátok" tartsunk össze!
Látszik szegényen hogy nagyon kedvel mint barát, de próbál nem túl nyomulósnak tűnni, nehogy ezt valahogy félreértsem és ezzel az ő és Nathan közé álljak.
Nagy mosollyal búcsúztunk el és néztem végig ahogy visszaszáll és elhajtanak. Ekkor bukkant fel a hátam mögött Nathan, akit szégyellem, de egy pillanatra Jay miatt el is felejtettem. És komoly hangon azt mondta:
-Nah, neked mit mondtak ezek a barmok?
-Semmi, drágám. Csak megismerkedtünk és ideadták a táskád.
-És Jay mit akart?
-Ne félj már. Nem történt semmi, csak dumáltunk- nyomtam egy megnyugtató-puszit az arcára.
-Óóóó, nem félek. Jay soha nem tenne velem rosszat.
-Úgyvan! Jaythan forever!-reagáltam szinte villámsebességel.
Ezzel az én arcomon és Nathan arcán is mosoly csillant meg. Ekkor felszálltunk a buszra és csak ekkor vették észre a többiek hogy kivel is vagyok. És egyes emberek nem várt reakcióval fejezték ki nem tetszésüket. Igen Erica, és nem mellesleg Tiffany.




Szerkesztői megjegyzés: 
És megjelent a TW! Tom fanoktól elnézést! :D Remélem mindenkinek tetszik majd ez a rész is! Elnézést hogy nem tudtam megint egy ideig írni, de ez most hosszú lett! :D
Ha már szántál rám egy kis időt és elolvastál, akkor légyszi hagyj egy kommentet is! ;) Minden hozzászólás nekem olyan mint egy baráti ölelés! Köszönöm hogy olvastok! :)
Ezt a részt egyébként Alexandrának, Eszternek és Barbinak ajánlom! :) ♥

6 megjegyzés:

  1. Imadom!<3 FolytatastForever!!! Most azonnal.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥ Megpróbálok sietni a következővel! :)

      Törlés
  2. Por favor (mutassuk be a spanyolos oldalam ;) ) ez nagoyn jó rész volt *-* imádtam és végre a fiúk is szerepelnek :DD ahogy Stell-el visszaszóltál TomTom-nak egyszerűen fantasztikus ;P siess a kövivel
    luv ya <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3<3<3 Téged felülmúlni nem lehet ;) próbálok sietni a kövivel :*

      Törlés
  3. Remek rész lett! Jay olyan aranyos volt, meg Siva és Max is ahogy kihalgatták Stellat! :) nagyon gyorsan a következőt!:DDD<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Köszönöm! ♥ Sietek a következővel ;)

      Törlés