2012. december 8., szombat

Augusztus 31.

Augusztus 31.

Nah, jól gondoltam én! Anya tegnapi felkiabálásából tényleg nem lett semmi jó. Ugyanis mikor lementem a lépcsőn csípőre tett kézzel várt és a vizes ruháimra mutatott:
-Ez mi?
-Neked is szia anyu! Örülök hogy hazaértél!
-Szia! Nah, ez mi?
-Tudod ma Dinával voltunk az aquaparkban, és mivel gyorsan felrohantam beszélni Nath-el, ezért csak ledobtam a cuccom.
-És ennek hol a helye?
-A szárítón, ahova mindjárt teszem!
-Az nagyon jó lesz!
De anya alig tudta befejezni a mondatot, mikor csörgött a telefon, automatikusan kiáltottam volna hogy "Felveszem!" de mivel tudtam hogy nemleges választ kaptam volna, ezért inkább összeszedtem a cuccom és kiteregettem. Természetesen ez a telefonbeszélgetés is egy újabb gondot szült. Miután anya letette a telefont megint elővette a mérges hangját és rámkiabált:
-Stella! Most azonnal gyere ide!
-Mi van? Kiteregettem!
-Most telefonált Erica anyukája, és mondta hogy el ne felejtsük a virágot holnapra!
-Milyen virágot?
-Azt mondta Erica anyukája hogy Erica Facebookon megírta mindenkinek hogy vigyenek egy szál virágot holnapra év-kezdő ajándéknak az osztályfőnöknek
Erica egy szót sem szólt nekem erről az egészről! Jellemző, imád látni leégni másokat!
-Anya, Erica nem szólt nekem erről egy szót sem, pedig voltam fenn Facen, mivel ugyebár Nathel is beszéltem!
-Nézd már meg még egyszer!
Felrohantam a lépcsőn, a fejemben égett a düh, annyira hogy amikor felértem figyelmen kívül hagytam Nathan levelét, és rögtön ráírtam Ericára:
-Szia! Nem, lehet hogy elfelejtettél szólni hogy holnap vinni kell valamilyen virágot??
-Szia! Biztosan elküldtem, lehet hogy te nem kaptad meg!
Tagadunk, tagadunk? Már rögtön én vagyok a hibás! Jellemző! Bár nem szeretek belemenni ilyen vitákba, ezért inkább hagytam, mert jó pont ha barátok vagytok!
-Jó, akkor bocsi!
-Semmi baj! :)
Mikor ez a "kissé kínos" beszélgetés lezajlott, csekkoltam Nath levelét, amiben megkérdezte hogy tudom-e miben megyek az évnyitóra, mert ha igen, akkor kér képet! Mondjuk már elegem van egy picit belőle hogy én állandóan küldözgetek képeket magamról, ő meg sohasem küld magáról! Ezért megírtam neki hogy:
-Figyu! Küldök képet, ha te is küldesz magadról! ;)
-Annyira nem akarom látni!
-Igazán kösz! :D
-Jó, tudod nem úgy értetten!
-No problem baby! :D
Most úgy éreztem nincs mese, kitört belőlem, egyszerűen nem titkolhatom Nath előtt hogy megszállott TW fan vagyok! 
-Figyu Nath, el kell mondanom vmit!
-Mondd! :D
De már csak annyit tudtam írni neki hogy "Pill" mert Dina csengetett, és megkérdezte hogy nem-e elmennék vele ruhát venni az évnyitóra, én meg naná hogy elmentem vele, ezért úgy döntöttem mégsem ma mondom el Nathnek a "Nagy dolgot". Mikor megmondtam anyunak hogy elmegyünk vásárolni, akkor megparancsolta hogy menjek be a virágoshoz és rendeljek vmit holnapra. Legalább ezt is elintézem, ha már a Nath dolog nem ment.

6 megjegyzés: