2012. december 3., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok! :) Ez a blog egy internetes napló, egy lány, Stella életéből :) Többnyire a saját életemből emelek ki dolgokat, de a fele természetesen nem igaz! Főleg egyes szám első személyben fogok beszélni, tekintsetek el a nyelvi különbségektől :D Írjátok le kommentben a véleményeteket, de remélem tetszeni fog mindenkinek! :)



Hali! Stella vagyok! Átlagos 19 éves, talán egy picit internetfüggő lettem, mióta megismertem egy fiút Facebookon, nagyon jó arc, egész jóban lettünk -haverok, semmit több!- tökéletes baráti kapcsolatunk lenne ha nem laknák a Európa két végen. Igen, én itt élem az életem Budapesten, míg az én internetes haverom tőlem 1500 kilométerre, ami néha 10000-nek is tűnik. Nah jó, az tény hogy nincs webkamerája sem mikrofonja, de Nathan nem igazán annak a "rosszfiú" típusnak tűnik -nem mondom hogy az nem jönne be- ő inkább csendes, és meghúzódik az árnyékban, de nagyon őszinte velem. Teljes neve Nathan Sky, ami kísértetiesen hasonlít álmaim pasija, Nathan Sykes nevéhez. Áhh a The Wanted énekese, totál bele vagyok zúgva, a TW az abszolút kedvenc bandám. Az LB-mel Dinával oda vagyunk azokért a srácokért, míg én Nathan megszállottja vagyok, ő inkább a Siva csapathoz társul. Ezt az egész TW dolgot persze internetem keresztül nem mertem elmondani Nathannek, még a végén éretlennek találna, bár igaz ami igaz tényleg nem vagyok egy felnőttes személyiség, leragadtam a 12 éves szinten, bár úgy veszem észre a környezetemben ez nem zavar senkit. A barátaim -amikből nincs sok- elfogadnak így ahogy vagyok, ha nem teszik, annyira nem érdekel. Ezért nem is igazán foglalkozok velük. Mint egyetlen ősellenségemmel Tiffany-val sem, Tiff (ahogy a csatlósai mondják) sem érett eléggé, de ő nem a hülyéskedés, hanem inkább az 5 éves óvodások szintjén rekedt. Még az a szerencse hogy én a B osztályba járok, míg "Tiff" (áhh, utálom ezt mondani!) meg a C-be! Tiffany úrikisasszonyban a beteges rajongása a One Direction iránt, az egyik legzavaróbb tényező! Ha a TW és az 1D találkoznak, abból soha nem lehet jó! Ezért inkább kerülöm, bár nem annyira könnyű, mikor két embernek egymás osztályával kell a ballagást és a szalagavatót rendezni! Komolyan, mi ez a hagyomány? Ennyire analfabéta nem vagyok hogy egy mini szalagot (ami inkább szalagocska) ne tudjak feltűzni! Tiffanyn minden egyes nap a One Direction-os táska és kitűzők vannak, nah jó én is néha megőrülök, mikor egy újabb Wanted Wednesday van terítéken, de azért nem veszek magamnak TW-s táskát! A környezetemben amúgy is csak Dina szereti a TW-t, még a sulis barátnőm Carol sem szereti,oké ő inkább Taylor Lautneres típus, de legalább nem veszünk össze ezen! Amúgy nagyon jóban vagyunk, mióta kijött a bugyuta rajzfilm a Disney csatornán, azóta én vagyok Dipper, ő meg Mabel! Mabelnek van egy iszonyatosan nagyképű barátnője, akivel mindent együtt csinálnak, Erica. Ericáról annyit elég hogy ő az igazgató lánya, és nem egy kicsit használja ki ezt a helyzetét, mindenkit manipulál a környezetében, de egyébként ettől eltekintve nem olyan szörnyű! Tehát tömören ez lennék én, Stella, ez meg itt a naplóm! ;)

2 megjegyzés:

  1. Mar imadom! :D ugye folytatod?:)

    VálaszTörlés
  2. Kösziii :) Persze! Már gondolkodom a folytatáson! Sokat jelent nekem hogy olvasod!

    VálaszTörlés