2012. december 24., hétfő

Szeptember 2.

Szeptember 2.

Nah jó, ezt nem bírom! Eddig csak "nem szerettem" Ericát, de ezzel kihúzta a gyufát! Mit képzel magáról? Mert még hogy a szemét volt meg a boltban leégetett, de azért ezt már tényleg nem kellet volna. Bírom a csajt, ne értsetek félre, de azért volt pofája visszamenni a boltba? Természetesen Erica az évnyitón abba a ruhában jelent meg amelyiket én felpróbáltam. És megvette! Ezt nem hiszem el! Esküszöm, ha nem lettem volna elkésve, és pont nem akkor jött volna be osztályfőnök, akkor odamegyek hozzá! De a suliban nem volt ezen kívül semmi extra. Osztálytársaim szerelmi élete folyik mint egy folyó, az enyém meg egy helyben maradt. Nem mondom hogy ez kimondottan jó érzés lenne.
Hazafelé úton csak Nathanan járt az eszem. Próbáltam elképzelni a reakcióját mikor esetleg megírom neki hogy többet akarok tőle mint barátság. Egész délután ezen kattogott az agyam, én úgy érzem ismerem, bár még sosem láttam, és háth nem is tudom, bírom meg tényleg klassz srác, de nagyon jó barátom, és azt mondják hogy a távkapcsolatok nem működnek valami nagyon jól. Nem szeretnék elveszíteni egy jó barátot, de nem szeretnék "csak" barátságot Nathantől. Elhatároztam, megmondom neki! Nem tarthatom örökre magamban! Izgatottam kapcsoltam be a laptopom, szerencsére mikor bejelentkeztem éppen volt egy üzenetem Nath-től, de az üzenet tartalma csak még izgatottabbá tett. Nathan ugyanis ezt írta nekem:
- Szóval Stell, van valami amit már nagyon régen el szerettem volna mondani neked, de sohasem volt bátorságom hozzá, de úgy gondolom a barátságunk már elért egy olyan szintet amikor tudom, igazán megbízhatok benned! De ezt akkor szeretném megbeszélni, mikor mindketten gépnél vagyunk! Este 9 felé légyszi gyere fel! :)
Nah, jó! Ez a srác tökre beparáztatott! Jézusom! Lehet hogy ő is többet akar mint barátság, vagy lehet hogy szupersztár és kettős életet él, mint Hannah Montana! Nah jó, azért ez kizárt! De mégis mit akarhat?
Egész délután azt a bűvös kilenc órát vártam mikor is lehet hogy megváltozik az életem. Háth, megtörtént, csak nem pontosan úgy ahogy vártam...

2 megjegyzés: