2012. december 25., kedd

Szeptember 3.

Szeptember 3.

Tudtam hogy a tegnapi beszélgetés Nathannel megváltoztatja az életem, de nem éppen efféle változásra gondoltam. Tehát a tegnap esti beszélgetés nem egészen úgy alakult ahogy gondoltam. Pontosan kilenckor fent voltam Facebookon, és épp akkor lépett fel Nathan is. Rögtön írtam is neki!
-Szia! Itt vagyok! Miről akarsz beszélni? Majd én is szeretnék mondani valamit, hacsak nem ugyanarra gondolunk!
-Szia! Oké! Mondhatod, bár tuti nem ugyanarra gondolunk!
-Előbb te! :)
-Jó! Figyelj Stella! Még mielőtt elmondom, meg kell ígérned hogy megtartod a titkomat és nem fogsz elítélni, mert nem mondtam el a teljes igazságot!
Nah, jó akkor azt a lehetőséget kihúzhatjuk hogy meg akar kérni hogy járjunk!
-Oké! Csak mondjad már! :D
- Fel foglak kérni webkamerázni, légyszives fogadd el!
Végre látom! *-* Úristen! Basszus, hogy nézek ki? Jézusom! Erre biztos fel vagyok készülve?
-Oké, csak egy pill! :D
-Rendben!
Fura volt tőle ez a nyugodt hangnem, de volt ennél nagyobb bajom is. Gyorsan egy kis rendet raktam a szobámban és rendbe szedtem magam. Idegesen, remegő kézzel és gondolatokkal teli mentem vissza a gépemhez. Vajon mit szól majd hozzám? Mi van ha nem tetszem neki? Mi van ha nem is akar barátkozni velem? Egy szóval rettenetesen ideges voltam, de nem hagyhattam ott Nathant.
-Nah itt is vagyok! :) felkérhetsz!
-VIDEÓHÍVÁS NATHAN SKY ISMERŐSÉTŐL
ELFOGADÁS             ELUTASÍTÁS
Nah jó, essünk túl rajta!
- VIDEÓHÍVÁS ELFOGADVA NATHAN SKY ISMERŐSÉTŐL
Mikor idegesen rápillantottam a képernyőre csak ennyit láttam:
Ebből tisztán csak annyit tudtam kivenni hogy egy srác fehér pólóban, baseball sapkában. Ezt meg is említettem neki:
-Szia! Hallasz? Én még nem, sőt nem is látlak!
Meglepő módra egy nagyon kedves és furcsán ismerős hang szólalt meg a vonal másik végén. Nathannak így nagyon szép hangja van, reméltem hogy ugyanolyan jól is néz ki! Bár ez nem befolyásoló tényező.
-Szia! Én tökéletesen hallak és látlak. Pont olyan csinos vagy a képeken amiket küldesz.
Tényleg, ő már látott! Nagy idegességemben teljesen el is felejtettem. Mondjuk ez volt az amire a legkevésbé koncentráltam.
-Figyu, nem kapcsolsz lámpát?
-Igazából hogyha felkapcsolom a lámpát itt mellettem akkor biztosan meg fogsz ismerni és akkor a titok eléd tárul.
-Jézusom! Most már nagyon megijesztesz. Kapcsold fel azt a lámpát és lássuk azt a nagy titkot.
-Rendben, csak ígérd meg hogy nem fogsz elítélően reagálni!
Nah, jó ilyenkor kezdtem úgy érezni hogy ez most valami nagyon komoly, így én is komolyra vettem a figurát, ami lássuk be az én stílusommal nagyon nehéz!
-Megígérem!
Ekkor a fiú akit Nathan Sky néven ismertem meg, hirtelen átváltozott a The Wantedból más jól ismert Nathan Sykes-á! Mit ne mondjak, elállt a lélegzetem! Két hónapon keresztül beszélgettem egy szupersztárral az Interneten, úgy hogy még csak nem is tudtam róla! Értem miért nem mutatta meg magát! Jesszus, én meg meg akartam kérni hogy járjon velem! Most komolyan, majdnem egy szupersztár lett a pasim! Mint kiderült két percig ültem a gépem előtt félig tátott szájjal és mereven bámultam a képernyőt. Nagyon gáz volt!
-Figyu! Minden oké? Én tényleg nem akartam előtted titkolózni, de nem igazán mertem igazi nevemmel regisztráltam a saját nevemmel, mert tudtam hogy akkor nem azért fognak szeretni mert jó ember vagyok, hanem azért mert híres vagyok! Nehéz felfogni hogy milyen nehéz reflektorfényben lenni! Én csak megpróbáltam a normális srácok életét élni, és te ezt nagyban segítetted!
-Ööööööö, jól vagyok köszi! Csak el tudod képzelni milyen nagy sokk ez nekem! Főleg mivel sosem mondtam, de megőrülök a bandátokért! De kell egy kis idő hogy feldolgozzam. A nagy sokkhatáson kívül, megértelek, tényleg nehéz lehet, és teljes mértékben megértem hogy miért is tartottad  magad titokban!
-Nagyon örülök hogy te megértesz! Már vesztettem el így barátot, és nagyon örülök hogy téged nem zaklat fel nagyon a hír!
Ó, dehogyisnem zaklatott fel, bár nagy nyugodtsággal próbáltam kezelni.
-Rám számíthatsz!
-Nagyon köszönöm!
Ekkor Nathan egy szívet mutatott fel a kezével. Úristen! Nathan Sykes a Wantedból szívet mutatott nekem! Ott helyben majdnem kiugrott a szívem!
-Most, hogy én elmondtam amit akartam, te jössz!
Ekkor realizálódott bennem, hogy  így nem kérhetem meg hogy járjon velem! Belepusztulnék ha nemet mondana. Ezért inkább tereltem a dolgot.
-Háth igazából semmit érdekes!
Olyan jó érzés volt hallani a hangját, látni és beszélni vele!
-Figyelj, igazából lenne még valami! Az elmúlt hónapokban mikor veled beszéltem mindig teljesnek éreztem magam, és őszintén be kell vallanom valamit, nagyon megszerettelek! Sőt, úgy veszem észre a "valódi kilétem" sem kavart fel, aminek nagyon örülök. Szóval felteszem a nagy kérdést. Nem volna kedved járni velem?


Személyes megjegyzés:
Nagyon szépen köszönök minden hozzászólást, dicséretet és kedvességet! Nagyon jól esik! :) ♥
Továbbra is várom a kommentjeiteket! :)

8 megjegyzés:

  1. Wow!Nem is tudok mit szólni!Eszméletlenül tetszik a blogod! :D Hamar hozd a következő részt,és így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen <3 sietek a kővetkezővel :-)

      Törlés
  2. egyre ügyesebb és ügyesebb vagy! Büszke vagyok:)) várom a folytatást!!! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen <3 sietek a kővetlezővel :-)

      Törlés
  3. Aztaaa ez naon jóóó :D :D :)

    VálaszTörlés
  4. OMG.. erre nem is tudok semmit mondani..*-* nagyon nagyon tetszik a blogod. :) hozd hamar a kövit.! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :-) Sietek a következővel <3

      Törlés